לעבור לבית חדש או יד שנייה?

לעבור לבית חדש

לעבור לבית חדש או יד שנייה?

קניית בית היא החלטה חשובה מאין כמותה, למעשה ניתן לומר בפה מלא כי קניית בית חדש היא אולי ההחלטה הכלכלית החשובה ביותר שתקבלו במהלך חייכם. מדובר בהחלטה עם משמעויות דרמטית על החיים שלכם ועל כן אתם חייבים לחשוב על הנושא לעומק ולהחליט עליו בצורה הטובה ביותר שיש. כחלק מכך אתם צריכים לחשוב על שלל הפרטים ולהחליט מה ישרת אתכם בצורה הטובה ביותר שיש. אחת השאלות החשובות ביותר היא האם לעבור לבית חדש או לבית מיד שנייה. לכאורה בית חדש מחזיק ביתרונות רבים אל מול בתים מיד שנייה וזאת מכיוון שהכול חדש בו ואין צורך לשפץ אותו. כך במחשבה ראשונה יתכן ותחליטו כי הבית החדש ישרת אתכם בצורה הטובה ביותר שיש. אך אתם צריכים להבין כי פעמים רבות בית מיד שנייה הנו טוב יותר מכיוון שגרו בו תקופה ולא היו בו תקלות ועל כן ההחלטה יכולה להיות הרבה יותר חכמה וטובה.

מה שחשוב – איכות הבית

שימו לב השיקול המרכזי שלכם בעת קניית בית חדש או יד שנייה הוא האם הבית איכותי או לא. עליכם להבין האם הבית ישרת אתכם בצורה הטובה ביותר לאורך זמן וללא בעיות וללא צורך בשיפוצים. אתם צריכים לבחון את הנושא לעומק ולא להתפשר עליו. אם הבית לא יהיה איכותי וחף מליקויים הרי שזה לא משנה אם הוא חדש לגמרי ואת זאת אתם צריכים לזכור. לכן בצעו את כל הבדיקות הדרושות לפני קניית הבית וזאת בכדי לבחור את הבית הטוב ביותר והאיכותי ביותר אשר ישרת אתכם בצורה הטובה ביותר שיש.

דירות למכירה בקרית ביאליק – היעזרו במתווך בכדי להחליט איזה לקנות

אם ניקח לדוגמה דירות למכירה בקרית ביאליק  נגלה כי אנחנו צריכים לבחון את הדירות לעומק ולחשוב היטב כיצד נקנה את הדירה הטובה ביותר. דירות למכירה בקרית ביאליק יכולות להיות איכותיות ויכולות להיות פחות איכותיות ואת זאת אתם צריכים לקחת בחשבון ולברור אותן בחכמה. בכדי לקבל את ההחלטה הטובה ביותר כדאי לכם לשקול ברצינות לפנות אל מתווך המתמחה בקריות ויוכל לעזור לכם לקבל את ההחלטה הטובה ביותר לגבי קניית הדירה. אין עוד אדם המכיר את שוק הדירות באזור כמו מתווך מקומי ואין ספק כי הוא יעזור לכם  בצורה הטובה ביותר שיש לבחור את הדירה המושלמת בשבילכם שחפה מליקויים ותשרת אתכם לאורך זמן.

שימו לב מהו התקציב שלכם

אי אפשר לדבר על דירות בהרצליה ועל דירות בכלל מבלי להידרש לסוגיית התקציב. לא משנה אם אתם מעוניינים בדירה יד שנייה או בדירה חדשה אתם חייבים לזכור כי התקציב שלכם משמועתי ביותר בהחלטה איזה דירה לקנות. עליכם לדעת במדויק מה ההון העצמי שלכם ומה גובה המשכנתא שאתם יכולים לקחת, בנושא זה כדאי להיוועץ עם יועץ משכנתאות מומחה שייתן לכם תשובות לכל השאלות.

בהצלחה!

מאמרים נוספים בנושא:

עליית יהודים לישראל והשפעתם על מחירי הנדל"ן
לקנות דירה

עליית יהודים לישראל והשפעתם על מחירי הנדל"ן

בשנים האחרונות ובמיוחד בשנה החולפת קיימת תנופה והאצה של עליית יהודים לישראל. יהודים מכל התפוצות

כח המכירה של סוכני הנדלן
לקנות דירה

כח המכירה של סוכני הנדלן

כח המכירה של סוכני הנדלן ברי/מקס שמים דגש רב על התחום המקצועי ולפיכך נבנתה ברשת

לעבור לבית חדש או יד שנייה?
לקנות דירה

לעבור לבית חדש או יד שנייה?

לעבור לבית חדש או יד שנייה? קניית בית היא החלטה חשובה מאין כמותה, למעשה ניתן

גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן