הוראות ניקיון ותחזוקה של ספות עור

ניקוי ספות

בין אם ספת העור שלכם היא ספת יחיד או ספת 3 מושבים, היא צריכה להיות כיפית ונקייה. לכלוכים על הספה מבאסים את חוויית הישיבה מול הטלוויזיה, ובטוח שזה גם לא הגייני. הנה כמה דגשים שכדאי לדעת לגבי הניקוי של ספות עשויות עור. על הדרך, ניתן גם כמה טיפים טובים כדי לחסוך בעלויות של שירותי ניקוי מקצועי לספות.

צריכים לנקות את ספת העור שלכם? ניקוי של ספות עור מצריך מעט ידע והבנה בתכשירי ניקוי וסוגי עור, אבל בשורה התחתונה, כל אחד ואחת יכולים לנקות ספת עור. אם אתם מעדיפים להשאיר את זה לידיים של המקצוענים, בהחלט אפשרי להזמין חברת ניקיון שעוסקת בניקוי ספות. אבל רגע לפני שאתם מרימים את הטלפון כדי להזמין חברת ניקוי ספת עור, תעברו על הטיפים הבאים שריכזנו כאן עבורכם. טיפ מספר אחד, תשתמשו אך ורק בחומרי ניקוי ייעודיים.

חומרי ניקוי ייעודיים – תחליבי ניקוי לספות עור

אל תתפשרו על תחליבי ניקוי לספות עור. ניקוי ספות עור מצריך חומרי ניקוי ייעודיים, לא פחות מכך. אל תשכחו, ספות מהסוגים האלו בדרך כלל צבועות בצבע מסוים. חומרי ניקוי חזקים או כימיים, הם מה שגורם לירידה של צבע מהספות.

מעבר לירידת צבע מהספות, חומרי ניקוי זולים או חזקים יכולים לגרום לסדקים בעור של הספה. עם הזמן, הסדקים האלו יתרחבו ויתרחבו, מה שיוביל בסופו של דבר לקרעים בספה שלכם. בשלב הזה, תצטרכו כבר תיקון רהיטים. אגב, יש חברות ניקוי ספות שמספקות גם את השירות של תיקון רהיטים אומנותי.

הוראות ניקיון ותחזוקה של ספות עור

להסתייע בחברת ניקוי ספות עור מקצועית

שמעו לנו, הטיפ הכי טוב שאפשר לתת לכם זה להסתייע בחברת ניקוי מקצועית. אם אתם צריכים לנקות ספת עור ואתם חוששים לגרום לה נזק בזמן הניקוי, חברת ניקוי מקצועית תוכל להשתמש במכונות ניקוי יסודיות במיוחד. כמו כן, אפשר גם לבצע ניקוי ספות עור באופן ידני. כך או כך, סביר להניח שחברת הניקיון תוכל לבצע עבודה הכוללת את ההורדה של כלל הכתמים על הספה.

אם אתם צריכים להסתייע בחברת ניקוי מקצועית, יהיה כדאי לבחור בחברה הנכונה. אנחנו ממליצים על השוואת מחירים בין חברות ניקוי, מה שיאפשר לכם לקבל את הצעות המחיר המגוונות מהחברות. כך תוכלו לבחור בחברה הכי טובה לכם.

לנקות בעדינות ועם מטלית לחה בלבד

אם אתם צריכים לנקות ספת עור שכבר ספגה לא מעט לכלוך, הנטייה הראשונית של רוב האנשים תהיה לשפשף חזק את הלכלוך באמצעות לחיצות ובעזרת מטלית ספוגה מים. ניקוי ספות עור מצריך עבודה עדינה, אל תשכחו את זה. תעבדו עם מטלית לחה, שספוגה במים או בתחליב ניקוי ספת עור. אלו 2 האופציות הכי מומלצות. הסתבכתם? חברת ניקו מקצועית תוכל לסייע לכם.

 

מאמר זה נכתב עבור פורטל נדל"ן ועיצוב הבית – freshome

 

מאמרים נוספים בנושא:

טיפים לשיפוץ כללי לבית
עיצוב הבית

טיפים לשיפוץ כללי לבית

התחלת מסע שיפוץ כללי לבית יכולה להיות גם מרגשת וגם מרתיעה. בין אם אתם מחפשים

קבלן בניין רשום בשיתוף מעצב פנים – הדרך שלכם לבנות או לשפץ כיום
עיצוב הבית

קבלן בניין רשום בשיתוף מעצב פנים – הדרך שלכם לבנות או לשפץ כיום

קבלן בניין רשום בשיתוף מעצב פנים– הדרך שלכם לבנות או לשפץ כיום בשנתה ה-70 של

הוראות ניקיון ותחזוקה של ספות עור
עיצוב הבית

הוראות ניקיון ותחזוקה של ספות עור

בין אם ספת העור שלכם היא ספת יחיד או ספת 3 מושבים, היא צריכה להיות

גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן